سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی نسل جدید آئودی A6

آئودی سری آلرود خود را در سال 1999 آغاز کرد و حالا این سنت را با نسل چهارم A6 آلرود ادامه داده است. این استیشن بلندقامت رقیبی برای ولوو S90 کراس کانتری و مرسدس بنز E کلاس آلترین خواهد بود. A6 آلرود جدید در بیرون با پوشش‌های پلاستیکی بدنه، محافظ‌های زیر خودرو، ریل‌های روی سقف و افزایش ارتفاع از سطح زمین، از A6 استیشن معمولی متمایز شده و نمایی کراس‌اوور مانند به خود گرفته است.

 همین حالا اپلیکیشن همراه مکانیک رو نصب کنید و قیمت و مشخصات خودرو مورد علاقه خودتان را بدست آورید.

در همین حال، یک جلوپنجره? منحصربه‌فرد با طرحی مشابه کراس‌اوورهای آئودی هم برای A6 آلرود در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، دو پکیج بیرونی آلومینیومی و مشکی نیز برای خودرو قابل سفارش هستند که آن‌را بیشتر از دیگر اعضای خانواده‌اش متمایز می‌کنند. این کراس استیشن به‌صورت استاندارد روی رینگ‌های 18 اینچی قرار گرفته اما امکان سفارش رینگ‌هایی تا 21 اینچ هم برای آن وجود دارد.

ارتفاع A6 آلرود از سطح زمین با 45 میلی‌متر افزایش نسبت به نسخه? استیشن به 139 میلی‌متر رسیده که این ویژگی امکان حرکت در مسیرهای ناهموار و نه‌چندان پرترددی را فراهم می‌کند که خودروهای سواری معمولی شاید به‌سختی بتوانند از آنجا عبور کنند. علاوه بر این، A6 آلرود به‌صورت استاندارد به سیستم تعلیق بادی تطبیقی هم مجهز شده که با سیستم کنترل کمک‌فنرها، ارتفاع خودرو را بسته به حالت رانندگی انتخاب‌شده و سرعت خودرو تنظیم می‌کند.

  اگر نیاز به پول نقد دارید و می‌خواهید فورا ماشین خود را بفروشید اینجا کلیک کنید

به‌عنوان‌مثال، درصورتی‌که سرعت خودرو از 120 کیلومتر بر ساعت بیشتر شود، ارتفاع تعلیق به‌طور خودکار 15 میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند. در این خودرو همچنین راننده می‌تواند از بین شش حالت رانندگی مختلف شامل پویا، اتوماتیک، راحت، کارآمد و بلند، یکی را انتخاب کند که در حالت آفرود ارتفاع از سطح زمین 30 میلی‌متر نسبت به حالت معمول بیشتر شده و حداکثر سرعت خودرو روی 80 کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود.

برای این خودرو سیستم فرمان گیری چهارچرخ هم قابل سفارش است که تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به‌منظور کاهش شعاع چرخش، چرخ‌های عقب را تا پنج درجه در جهت مخالف چرخ‌های جلو می‌گرداند درحالی‌که در سرعت‌های بالاتر از 60 کیلومتر بر ساعت، چرخ‌های عقب دو درجه در همان جهت چرخ‌های جلو می‌گردند تا ثبات خودرو بهبود یابد.

  کلیک کن و ببین خرید خودرو از بزرگترین نمایشگاه خودرو انلاین کشور چه مزیت هایی داره مطمئن باش خیلی جذابه!!!

آئودی برای این کراس استیشن یک پیشرانه? 3 لیتری V6 توربودیزل را در نظر گرفته که در سه سطح قدرت مختلف ارائه می‌شود. این موتور در مدل پایه که Quattro 45 TDI نام دارد 231 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که در مدل میانی با نام Quattro 50 TDI خروجی آن به 286 اسب بخار قدرت و 620 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کند؛ و نهایتاً در بالاترین مدل که Quattro 55 TDI نام گرفته خروجی موتور به 349 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور می‌رسد.